preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
20.10.2017. 09:14
Webinar: The Sound of Music: How Music Can Save Your Mortal Learner's Soul
U ponedjeljak, 23. listopada 2017. godine od 19 do 20 sati Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom The Sound of Music: How Music Can Save Your Mortal Learner's Soul. 

19.10.2017. 15:36
Održana 24. CENTR Marketing radionica
CARNet je 12. i 13. listopada 2017. godine bio domaćin 24. CENTR (Council of European National Top Level Domain Registries) marketing radionice na kojoj su sudjelovali predstavnici nacionalnih registara iz Europe i svijeta.

17.10.2017. 09:51
Prijavite se na radionicu „e-Škole scenariji poučavanja: ideje za suvremenu primjenu IKT-a u nastavi“
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet poziva sve zainteresirane nastavnike na prijavu i sudjelovanje na radionici pod nazivom „e-Škole scenariji poučavanja: ideje za suvremenu primjenu IKT-a u nastavi“. 

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Snježna emocionalnost
Autor: Karolina Nadaždi Hideg, 20. 1. 2017.

              Olaf = sreća                 Jurica = ljutnja


Učenici 5.a razreda odradili su neobičnu radionicu u sklopu Zdravstvenog odgoja na satu razrednika s razrednicom Karolinom Nadaždi Hideg.

Iskoristili smo snijeg i snježne aktivnosti kako bismo porazgovarali o emocijama.

Nakon igre Ledolomac, u kojoj su izrazili  osjećaje dragosti zagrljajem, podijeljeni su u dvije grupe te su trebali na najbolji mogući način izraditi snjegovića koji će izražavati jednu emociju.

Dječaci su činili jednu grupu, a djevojčice drugu. Iz svake grupe odabran je jedan učenik koji je promatrao organizaciju, komunikaciju, rad grupe, ali i njihove emocije. Sve su to pomno zapisali.

Djevojčice su se jako dobro organizirale, dogovorile na početku da žele izraditi Olafa, svaka je dobila svoj zadatak koji su spremno i bez pogovora odradile. Neke su donosile snijeg, druge su nalazile grane, a treće bile zadužene za oblikovanje. Situacija je bila više nego idilična, a zabilježena ponašanja bila su: dijeljenje s drugima, slušanje, čekanje da dođe njezin  red, davanje ohrabrenja i savjeta. Vladali su sklad i ugodna komunikacija.

Dječaci su se također odlično organizirali, ali oblikovanje snjegovića je palo na jednu osobu te ostali nisu bili zadovoljni, počeli su negodovati što je uvrijedilo jednog dječaka. Od početka, jedan je dječak odbio sudjelovati u izradi. Promatrao je što rade djevojčice i stalno komentirao kako je njihov snjegović bolji. Kritizirao je dječake, ali sam nije pomogao. Razljutio je svoje prijatelje iz razreda te su ga počeli gađati grudama. U njemu se probudio bijes pa je skočio na snjegovića i uništio sav njihov trud. Učenik koji je sve to promatrao i bilježio emocije, poželjna i nepoželjna ponašanja, zapisao je sljedeće: obeshrabrivanje, nazivanje pogrdnim imenima, isključivanje iz skupine, kritiziranje, ljutnja, bijes, napad, uništenje, tuga. U ovom trenutku je reagirala razrednica, smirila situaciju i ohrabrila učenike da dovrše svoj zadatak.

Na kraju sata došli smo do zaključka da učenici vrlo emocionalno prihvaćaju svaki zadatak te smo istaknuli koja su ponašanja prihvatljiva, a koja ne. Učenici su izrazili svoja mišljenja o svom ponašanju, ali i ponašanju drugih učenika iz razreda.

Za kraj smo odigrali igru Strujni krug te smo smirili strasti hvatajući se za ruke i šaljući signale stiskom ruke.

Zabavili smo se i naučili puno o emocijama.

Olaf  izražava sreću, a Jurica ljutnju.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju