preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
15.12.2017. 10:14
Dovršena izrada svih 240 scenarija poučavanja
Objavom preostalih 70 scenarija za STEM predmete, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u suradnji s projektnim partnerima dovršila je izradu svih 240 scenarija poučavanja koji su razvijani u sklopu pilot projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola".

13.12.2017. 15:16
Webinar: SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked
U srijedu, 20. prosinca 2017. godine od 20 do 21 sat Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked. 

04.12.2017. 10:31
CARNet domaćin međunarodnog partnerskog sastanka projekta CRISS
U siječnju 2017. godine Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet priključila se međunarodnom projektu CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) koji se provodi u okviru programa Europske unije Obzor 2020. 

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Snježna emocionalnost
Autor: Karolina Nadaždi Hideg, 20. 1. 2017.

              Olaf = sreća                 Jurica = ljutnja


Učenici 5.a razreda odradili su neobičnu radionicu u sklopu Zdravstvenog odgoja na satu razrednika s razrednicom Karolinom Nadaždi Hideg.

Iskoristili smo snijeg i snježne aktivnosti kako bismo porazgovarali o emocijama.

Nakon igre Ledolomac, u kojoj su izrazili  osjećaje dragosti zagrljajem, podijeljeni su u dvije grupe te su trebali na najbolji mogući način izraditi snjegovića koji će izražavati jednu emociju.

Dječaci su činili jednu grupu, a djevojčice drugu. Iz svake grupe odabran je jedan učenik koji je promatrao organizaciju, komunikaciju, rad grupe, ali i njihove emocije. Sve su to pomno zapisali.

Djevojčice su se jako dobro organizirale, dogovorile na početku da žele izraditi Olafa, svaka je dobila svoj zadatak koji su spremno i bez pogovora odradile. Neke su donosile snijeg, druge su nalazile grane, a treće bile zadužene za oblikovanje. Situacija je bila više nego idilična, a zabilježena ponašanja bila su: dijeljenje s drugima, slušanje, čekanje da dođe njezin  red, davanje ohrabrenja i savjeta. Vladali su sklad i ugodna komunikacija.

Dječaci su se također odlično organizirali, ali oblikovanje snjegovića je palo na jednu osobu te ostali nisu bili zadovoljni, počeli su negodovati što je uvrijedilo jednog dječaka. Od početka, jedan je dječak odbio sudjelovati u izradi. Promatrao je što rade djevojčice i stalno komentirao kako je njihov snjegović bolji. Kritizirao je dječake, ali sam nije pomogao. Razljutio je svoje prijatelje iz razreda te su ga počeli gađati grudama. U njemu se probudio bijes pa je skočio na snjegovića i uništio sav njihov trud. Učenik koji je sve to promatrao i bilježio emocije, poželjna i nepoželjna ponašanja, zapisao je sljedeće: obeshrabrivanje, nazivanje pogrdnim imenima, isključivanje iz skupine, kritiziranje, ljutnja, bijes, napad, uništenje, tuga. U ovom trenutku je reagirala razrednica, smirila situaciju i ohrabrila učenike da dovrše svoj zadatak.

Na kraju sata došli smo do zaključka da učenici vrlo emocionalno prihvaćaju svaki zadatak te smo istaknuli koja su ponašanja prihvatljiva, a koja ne. Učenici su izrazili svoja mišljenja o svom ponašanju, ali i ponašanju drugih učenika iz razreda.

Za kraj smo odigrali igru Strujni krug te smo smirili strasti hvatajući se za ruke i šaljući signale stiskom ruke.

Zabavili smo se i naučili puno o emocijama.

Olaf  izražava sreću, a Jurica ljutnju.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju