preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
24.09.2018. 14:45
Objavljen preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018
Objavljen je preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018 koja će se pod nazivom “CUC20: mreža ideja” održati od 21. do 23. studenoga 2018. godine u Konvencijskom centru Šibenik.

19.09.2018. 14:56
U okviru CECIIS-a održan Dan e-Škola
Na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu započela je trodnevna znanstvena konferencija posvećena informacijskim i inteligentnim sustavima - CECIIS 2018.

29.08.2018. 10:24
Webinar za učenike i roditelje: analitike učenja u e-Školama
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET organizira webinar na temu sustava za analitike učenja koji je osmišljen u okviru pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako u praksi izgleda zanimljiva i kreativna nastava ?
Autor: Biljana Krnjajić, 17. 5. 2018.

Zavirite na suvremeni sat.

METODE POTICANJA ČITATELJSKIH VJEŠTINA - MEĐUPREDMETNA KORELACIJA KNJIŽNICE SA SATOM TJELESNE KULTURE U 3.a

Kreativna nastava je zanimljiva i drugačija, takva da učenici jedva čekaju da čuju šta ih očekuje na sljedećem satu u korelaciji s knjižnicom. Uči se kroz igru i različite intelektualne izazove, a tako se još lakše i trajnije usvaja znanje.

Predstavljamo samo dio primjera sata na kojem su učenici 3.a na stvarno drugačiji način usvojili i utvrdili gradivo, jer je to najbolji način da se zaista doživi nezaboravno iskustvo učenja koje suvremeni učenici imaju u školi. 

 

Prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu, među očekivanim postignućima na kraju obrazovnih ciklusa stoji i kako učenici trebaju steći zanimanje i pozitivan odnos prema čitanju. (Nacionalni okvirni kurikulum, 2011). Hoće li čitanje predstavljati učenicima samo dosadnu aktivnost ili pak nešto zanimljivo i uzbudljivo ovisi u velikoj mjeri o učiteljevu pristupu i načinu rada.  Da bi stekli znanje i vještine učenici prije svega trebaju biti motivirani za rad i učenje. U svojoj praksi koristim niz suvremenih nastavnih strategija koje mi pomažu da motiviram učenike i da osmislim zanimljive nastavne satove u kojima će učenici aktivno sudjelovati. Ovaj put odlučila sam sat tjelosnog povezati s knjižnicom. Tako su učenici 3.a razreda s učiteljicom Ružicom Sabo oblikovali slova abecede svojim tijelima.

https://animoto.com/play/6KKZdhWZjbHsDxLBGem8lA

 

https://animoto.com/play/gTJ0B4ZU5BbO5s1fCHnP1g


Treba kod učenika kontinuirano razvijati interes, ljubav prema čitanju i samu kulturu čitanja kako bi učenik u budućnosti mogao postati izgrađeni čitatelj. Hoće li učenik stvarati naviku čitanja i hoće li se osposobiti za samostalno čitanje ovisi o načinima i metodama rada kojima se knjižničar i učitelj koristi za vrijeme nastave. U vrijeme opće krize čitanja uistinu nije lako motivirati učenike da im čitanje postane omiljena aktivnost, a pred knjižničarima i učiteljima nije lak posao. Današnje se generacije sve više okreću novim izvorima zabave, a zanimanje za knjigom i čitanjem sve više slabi. U tom procesu ključnu ulogu ima učitelj koji osluškivanjem potreba svojih učenika i primjerenim odabirom nastavnih metoda može utjecati na razvoj čitačke motivacije kod učenika. Koristeći se što raznolikijim i zanimljivijim metodama čitanja, knjižničar i učitelj može probuditi želju i znatiželju učenika za čitanjem. Ovaj put smo korelaciju napravili između knjižnice i sata tjelesne kulture. Oblikovali smo abecedu tijelima i pokušali napisati riječ. Sat je bio vrlo zanimljiv i kreativan.

  

  

  

  

  

  

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju