preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
03.04.2020. 15:03
Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu
Prof. dr. sc. Blaženka Divjak, ministrica znanosti i obrazovanja predstavila je u petak, 3. travnja, Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu namijenjene učiteljima, nastavnicima i profesorima, ali ... The post Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu appeared first on CARNET .

03.04.2020. 14:59
Ravnateljima omogućen pristup sustavu e-Propusnica putem CARNET kartica
Ravnatelji škola koji posjeduju karticu za digitalni potpis dokumenata dobivenu od CARNET-a mogu putem navedene kartice pristupiti sustavu e-Propusnica. Na kartici se nalazi ID poslovni certifikat koji je u sustavu ... The post Ravnateljima omogućen pristup sustavu e-Propusnica putem CARNET kartica appeared first on CARNET .

02.04.2020. 16:46
Video upute za korištenje Google alata za nastavu od kuće
Podučavanje od kuće zahtijeva drugačiji pristup od učenja u školi. Kako bi olakšali trenutačnu situaciju, Google je pripremio seriju video uputa koje vam mogu pomoći u korištenju Google for Education ... The post Video upute za korištenje Google alata za nastavu od kuće appeared first on CARNET .

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Podvodna priča - Čarobni svijet bajki
Autor: Biljana Krnjajić, 28. 2. 2020.

Najnoviji naslov  u  projektu NAŠA MALA KNJIŽNICA u kojem sudjeluju učenici 1.a učiteljica Ružica Sabo i  učenici 1.b razreda učiteljica Gordana Lavrnić je PODVODNA PRIČA, u kojoj nas umjetnikova mašta odvodi pod vodu, gdje osam veselih ribica uz pomoć Hobotnice, uređuje more koje je poslije oluje ostalo u neredu.

 


Uz čitanje priče, djecu je knjižničarka  animirala raznim kreativnim igrama za poticanje razmišljanja te origami radionicom na kojoj su izrađivali ribice od papira.

Koristili smo i  kamishibai formu pripovijedanja priča. Vrlo dobar alat za postizanje interakcije između slušatelja i pripovjedača. Kod Kamishibai-a, učenici nisu primorani strogo slušati priču, nego sama forma ostavlja knjižničaru mašti na volju kako uključiti i zabaviti ciljanu publiku uvođenjem u priču. Osim klasičnih pitanja „što mislite što će se slijedeće dogoditi“  koristili smo mozgalice, kvizve, puzlle, zagonetke kao izuzetno dobre načine kako ostvariti suradnički odnos s učenicima prilikom izvođenja priče.

 

  

  

  

  

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju