« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
I učenici nižih razreda obilježavanje Dana škole posvetili su našem Siniši i njegovim porukama iz knjige „Priče iz Vukovara“. Misli vodilje našli smo u „Priči o djetinjstvu“: „Svatko ima pravo na djetinjstvo. Svatko ima pravo, ali ima i onih generacija koje ga naprosto daju u zamjenu za buduće djetinjstva.“ „Djeca bez djetinjstva odmah postaju odrasli ljudi, istrošeni, umorni, postaju hodajući spomenici, žrtve čovječanstva.“
Tako su učenici 1.a i 1.b razreda sa svojim učiteljicama Ružicom i Gordanom u radionici pod nazivom „To sam ja! To smo mi!“ govorili o sličnostima, razlikama i toleranciji. Kroz „Priče iz Vukovara“ saznali su tko je bio Siniša Glavašević, čije ime nosi naša škola. Uz pjesmu Rosane Štrocinger: „Obitelj i dječja prava“ naučili su koja sve prava imaju djeca. Naučili su i da djeca imaju svoja prava, želje, ali i odgovornosti (dužnosti). Radionicu su završili slikanjem djece svijeta u jednom velikom kolu uz pjevanje pjesme „Mi smo djeca svijeta.“
Učenici 2.a i 2.b razreda uz učitelja Zvonka i učiteljicu Doru napravili su „Naše drvo“ na kojemu su istakli ono što vole i što ne vole, što je dobro, a što ne. Istakli su kako treba uživati u različitostima i poticati toleranciju kod učenika.
„Kroz književnost do prijateljstva“ prošli su učenici 3.a i 3.b razreda sa svojom učiteljicom Nadom i učiteljem Vanjom.
Učiteljice Jasna i Andrijana provele su s učenicima 4.a i 4.b razreda „Mali bonton tolerancije.“
Bio je to neobičan, ali vrlo uspješan Dan škole.
Učiteljica Ružica Sabo