2011-10-04 13:56:00

DJEČJI TJEDAN I MEĐUNARODNI DAN DJETETA U BOROVU NASELJU

 

          Dječji tjedan je tradicionalna godišnja akcija posvećena djeci koja se održava svake godine u prvom punom tjednu listopada. Ove godine obilježava se od 03. do 09. listopada 2011. godine. Cilj dječjeg tjedna je usmjeriti pozornost šire javnosti na prava i potrebe djece kroz igru i druženje u za njih prigodno pripremljenim aktivnostima.

   

  

      Društvo „Naša djeca“ Vukovar u suradnji s Osnovnom školom Siniše Glavaševića, Osnovnom školom Blage Zadre i Dječjeg vrtića iz Borova naselja organiziralo je obilježavanje Međunarodnog dana djeteta i početak Dječjeg tjedna u Perivoju Miše Barne kod fontane 03. 09. 2011. od 10 – 12 sati prigodno odabranim igrama, pjesmama i recitacijama. Iako je za učenike Osnovne škole Siniše Glavaševića Dječji tjedan započeo još 29.09. 2011. kazališnom predstavom „Tajna Krpen kralja“ Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića iz Osijeka, (sav novac od ulaznica namijenjen je za asistente u nastavi), a nastavit će se sutra, na Međunarodni dan životinja, kada će kao i svake godine učenici naše škole posjetiti Azil za nezbrinute pse u Nemetinu i odnijeti im toliko potrebnu hranu.

  

  

  

  

         Na samom početku programa u Borovu naselju djeca su se uhvatila za ruke i formirala veliki krug oko fontane te zajedno glasno izgovorila moto: LJUBAV DJECI PRIJE SVEGA- ODRASLI SLUŠAJTE NAS. Na taj način, simbolički se obilježio početak ovogodišnjeg Dječjeg tjedna. Program je nastavljen pjevanjem veselih pjesama „Kad si sretan“, „Limači“, „Prijateljstvo“ i plesom uz glazbu „Mi smo djeca vesela“ i „Pačji ples“.

  

  

  

  

    

       Nakon programa djeca su građanima dijelila letke na kojima su ispisane i nacrtane poruke odraslima, a zatim su oslikavala svoje poruke kredom u boji na asfaltiranu površinu oko fontane. I ove su godine djeca pitala odrasle jesu li ispunili odavno dana obećanja. Jesu li učinili baš sve ono što su mogli da sva djeca budu sretna i sigurna? Djeca u pravilu nisu oštri kritičari, ali ipak ne propuštaju istaknuti da ih odrasli često ne slušaju, da ne čuju njihova objašnjenja i prijedloge rješenja problema djece i mladih te da ih ne shvaćaju ozbiljno. Ono što odrasli propuste pružiti djeci u djetinjstvu, kasnije će se teško moći nadoknaditi.

  

  

         I ovaj put djeca su podsjetila odrasle da ne mogu čekati bolja vremena, jer rastu upravo sada i sada trebaju potporu odraslih.


Osnovna škola Siniše Glavaševića