2021-06-15 08:58:43

Provedba projekta DanBezVeze

Učenici razredne nastave obilježili su DanBez Veze. Bez mobitela i interneta izdržali su cijeli dan. Cilj Dana BezVeze je osvijestiti preopterećenost tehnologijama. On se u školi provodio tako da su učenici razredne nastave i učitelji ugasili svoje mobilne telefone, računala, tablete, televizore, igraće konzole...

Nakon što su sa svojim učiteljima fantastično sudjelovali u projektnom Danu BezVeze  i dalje su se kreativno zabavljali. Na  Dan BezVeze bile su organizirane aktivnosti (u učionicama i na školskom igralištu) kojima su se djeca poticala na druženje. Učenici su se  zabavljali igrama iz mladosti njihovih roditelja, djedova i baka, npr.  igra graničara, lovice, skrivača, gumi-gumi, crna kraljica i slično. U učionicama se igrao šah, čovječe ne ljuti se…

 Uživajte u radovima učenika -  OSMISLI SU LOGO ZA DAN BEZ..

 Kako su to učenici radili, kakve smo aktivnosti imali pogledajte na poveznici:

U sklopu ovogodišnjeg projekta Dan BezVeze kako bi osnažili roditelje i nastavnike održalo  se i online predavanje "Učenje u XXI. stoljeću" istaknutog pedagoga dr. sc.Ranka Rajovića  kojem smo se i mi priključili.

Ranko Rajović, specijalist interne medicine, oblast neuroendokrinologija. Autor je NTC programa učenja koji se provodi u 17 država Europe, a u 7 je verificiran od strane ministarstva obrazovanja.
Osnivač je Mense u 5 država, a od 2002. godine je i član komiteta međunarodne Mense za darovitu djecu (predsjednik 2010 – 2012). Suradnik je UNICEF-a. Zbog višegodišnjeg bavljenja darovitom djecom i programima u vezi s darovitošću, dr. Rajović je dobio priznanje međunarodne Mense (MERF – Mensa education and research foundation) za intelektualni doprinos društvu.
Radi na pedagoškom fakultetu u Kopru u Sloveniji. NTC program je bio osnova ili jedna od vodećih tema u 6 EU projekata (Hrvatska, Češka, Slovenija, Italija, Njemačka, Srbija, Rumunjska, Crna Gora, Španjolska, Slovačka, Grčka i Velika Britanija), a EU obrazovna akademija je uvrstila NTC program u stručnu literaturu za djelatnike u obrazovanju.

Opis predavanja:

"Učenje napamet je prevaziđeno i ne daje mogućnost razvoja funkcionalnog znanja. Moraju se pronaći nove metode učenja, koje su bolje, interesantnije, izazovne i koje će pokrenuti razvoj divergentnog mišljenja, kreativnosti i darovitosti. Skriveni potencijali se nalaze u dijelovima mozga, koji se ne pokreću reproduktivnim učenjem. Kako ih pokrenuti i kako ih stimulirati?

Koliko neuronauke pomažu da odgonetnemo koliki su potencijali mozga?

Kako mozak radi, kako donosi odluke, zašto učenje napamet za mozak skoro i da ne postoji."


Osnovna škola Siniše Glavaševića