« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OŠ Siniše Glavaševića u Vukovaru surađivala je s Osnovnom školom Josipa Matoša u Vukovaru za učenike s teškoćama u razvoju koja organizira odgojno-obrazovni rad s učenicima s lakim, umjerenim i težim intelektualnim teškoćama kao i poremećajem iz spektra autizma na projektu Role models (ili Uzori). U pilot testiranju sudjelovali učenici 1.a, 2a., 3a., 4.a i 4.b razreda zajedno sa svojim učiteljima Gordanom Lončar Besedić, Dorom Duškom Šestan, Vanjom Sokač, Jasnom Panza i Gordanom Lavrnić u suradnji sa školskom knjižničarkom Biljanom Krnjajić. U pilot testiranju koristili smo gotove inkluzivne obrazovne materijale za učenike s teškoćama u razvoju i zbirke kratkih priča u formatu e-knjige i alata za učitelje. Cilj pilot testiranja je promicanje inkluzije i raznolikosti u školi i razredu. Projekt je usmjeren na stvaranje inkluzivnijeg i poticajnijeg okruženja za učenje s teškoćama u razvoju. Osmišljen je niz aktivnosti kojima se potiče emocionalni i socijalni razvoj učenika, razvoj komunikacijskih vještina i pozitivnog mišljenja. Kako bi zajedno radili i stvarali trebaju se uvažavati, poštivati i prihvaćati. Samo ujedinjeni u svojim različitostima možemo imati „supermoći“. U pilot testiranju koristili smo materijale kreirane u projektu (zbirka kratkih, inspirativnih priča u formatu e-knjige) koje su predstavljale uzore učenicima s teškoćama u razvoju. Vještica s čarobnim rukama, Tomo u kući djeda Božićnjaka, Pustolovine istraživačice Matilde, Alexovo putovanje, Bob i znanstveni laboratorij, Lopta je okrugla, Super Marko, Liliy u svijetu umjetnosti. Priče su osmišljene kako bi podržale istinski inkluzivne razrede i ponudile prilike za identifikaciju s pozitivnim modelima, odnosno uzorima, svim učenicima. Shvaćamo važnost dobrih uzora koji mogu utjecati na ponašanje učenika, njihove odnose i proces donošenja odluka. Štoviše, vjerujemo da priče koje čitaju duboko utječu na njih. Stoga nastojimo pružiti raznolikiji prikaz likova kako bismo proširili sposobnost učenika da vide sebe i druge u pričama s kojima se susreću. Želimo poboljšati njihove kompetencije i osnovne vještine kao što su pismenost da postanu samouvjereniji, promičući inkluziju i raznolikost u školi i razredu.