preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login

Kulturna djelatnost

KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Sportska rubrika

NAŠ YOUTUBE KANAL

MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pilot testiranje inkluzivnih obrazovnih materijala za učenike s teškoćama u razvoju
Autor: Biljana Krnjajić, 26. 1. 2024.

OŠ Siniše Glavaševića u Vukovaru surađivala je s Osnovnom školom Josipa Matoša u Vukovaru za učenike s teškoćama u razvoju koja organizira odgojno-obrazovni rad s učenicima s lakim, umjerenim i težim intelektualnim teškoćama kao i poremećajem iz spektra autizma na projektu Role models (ili Uzori). U pilot testiranju sudjelovali učenici 1.a, 2a., 3a., 4.a i 4.b razreda zajedno sa svojim učiteljima Gordanom Lončar Besedić, Dorom Duškom Šestan, Vanjom Sokač, Jasnom Panza i Gordanom Lavrnić u suradnji sa školskom knjižničarkom Biljanom Krnjajić. U pilot testiranju koristili smo gotove  inkluzivne obrazovne materijale za učenike s teškoćama u razvoju i zbirke kratkih priča u formatu e-knjige i alata za učitelje. Cilj pilot testiranja je promicanje inkluzije i raznolikosti u školi i razredu. Projekt je usmjeren na stvaranje inkluzivnijeg i poticajnijeg okruženja za učenje s teškoćama u razvoju. Osmišljen je niz aktivnosti kojima se potiče emocionalni i socijalni razvoj učenika, razvoj komunikacijskih vještina i pozitivnog mišljenja. Kako bi zajedno radili i stvarali trebaju se uvažavati, poštivati i prihvaćati. Samo ujedinjeni u svojim različitostima možemo imati „supermoći“. U pilot testiranju koristili smo materijale kreirane u projektu (zbirka kratkih, inspirativnih priča u formatu e-knjige) koje su predstavljale uzore učenicima s teškoćama u razvoju.   Vještica s čarobnim rukama, Tomo u kući djeda Božićnjaka, Pustolovine istraživačice Matilde, Alexovo putovanje,  Bob i znanstveni laboratorij, Lopta je okrugla, Super Marko, Liliy u svijetu umjetnosti. Priče su osmišljene kako bi podržale istinski inkluzivne razrede i ponudile prilike za identifikaciju s pozitivnim modelima, odnosno uzorima, svim učenicima. Shvaćamo važnost dobrih uzora koji mogu utjecati na ponašanje učenika, njihove odnose i proces donošenja odluka. Štoviše, vjerujemo da priče koje čitaju duboko utječu na njih. Stoga nastojimo pružiti raznolikiji prikaz likova kako bismo proširili sposobnost učenika da vide sebe i druge u pričama s kojima se susreću.  Želimo poboljšati njihove kompetencije i osnovne vještine kao što su pismenost da postanu samouvjereniji, promičući inkluziju i raznolikost u školi i razredu.

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju