« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Hrana, voda, zaklon i zaštita, obrazovanje i igra temeljne su osobne i obiteljske potrebe. A sve je to dio školskoga rada. Kroz zabavne igre, poučne zadatke i aktivnosti na satima razrednika učenici VI. a nastoje izgrađivati kvalitetan sustav vrijednosti i stavove kao temelj za daljnje obrazovanje. Stoga su odlučili obilježiti Dane kruha i plodova zemlje rješavajući prigodne nastavne listiće uz mlijeko, kruh, kiflice, gužvaru i ine slastice. Bilo je zanimljivo, radno i, nadasve, ukusno.
Prije intelektualnog dijela sata, uredili smo prostoriju kako i dolikuje pravoj gozbi - znanja i blagovanja.
Natočili smo mlijeko, uslijedilo je vrijeme za poziranje i kušanje plodova.
Poslužiteljice Karla i Monika
Utaživši temeljna prava na hranu i vodu (ok, mlijeko je preuzelo njezinu ulogu), uslijedio je i spoznajni dio sata. Rješavajući zadatke o našim vršnjacima u Africi svrha je sata izgraditi poštovanje i otvorenost prema različitim kulturama i običajima, posebice razvitak suosjećajnosti i važnosti međusobne suradnje i pomaganja.
Pao je dogovor o repeticiji navedenog prehrambenog scenarijqa. No, o tom nekom drugom prilikom...