« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Učenici 2. a razreda 4. listopada čitali su sa svojim učiteljicama i školskom knjižničarkom, uz Svjetski dan zaštite životinja i obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige, slikovnice o sretnim, tužnim, ugroženim i izumrlim životinjama.
Tako smo u Mjesecu hrvatske knjige započeli projekt „Čitajmo zajedno, čitajmo zaboravljene knjige“. Prva aktivnost bila je povodom Međunarodnog dana životinja kako bi naglasili jedinstven odnos ljudi i životinja u različitim životnim uvjetima i upozorili na ugrožene vrste i probleme njihovog življenja. Razgovarali su o odgovornosti prema svim vrstama životinja, naročito o brizi prema kućnim ljubimcima. Čitali su knjige o životinjama, a potom razgovarali o različitim situacijama: Mogu li životinje biti tužne kao djeca? Mogu li biti sretne? Koliko je ugroženih vrsta danas u svijetu? Koje su to ugrožene životinje? Razumiju li što znače pojmovi „izumrlo“, „ugroženo“ i „fobija“?
Povezali su sve to s nastavom prirode i društva i likovne kulture i od prirodnih materijala koje su skupljali tijekom proteklog tjedna izradili cvjetove i različite vrste životinja.
Ovom prigodom učiteljice 2. a i 2. b razreda i knjižničarka podijelile su časopis Radost i knjigu Ivane Brlić – Mažuranić: Čudnovate zgode šegrta Hlapića koje im je darovalo uredništvo Večernjeg lista, kako bi potaknuli učenike na čitanje s razumijevanjem, istraživanjem, otkrivanjem i kreativnim stvaranjem, jer je učenje na takav način najučinkovitije.
Učiteljica: Ružica Sabo
Pripravnica: Marina Žulj