« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
U suradnji i organizaciji Mare Panonium toursa iz Vinkovaca i učiteljica 2. i 3. razreda, Ružice Sabo, Gordane Lavrnić, Andrijane Horvat, Dore Duške Šestan, pripravnice Marine Žulj, te 63 učenika vrlo uspješno je 27. rujna 2016. realizirana terenska nastava u Osijek.
Prekrasan sunčan dan omogućio je ostvarenje svih predviđenih ciljeva i zadaća. Učenici su već iz autobusa panoramski uočavali sličnosti i razlike naših dviju županija, te razlike između gradića, sela i grada. Dolaskom u Osijek poseban doživljaj bio je neposredno promatranje i upoznavanje grada kao središta Osječko – baranjske županije, te njegove povijesti uz razgovor i razgledavanje Donjeg grada, Tvrđe i Vodenih vrata na rijeci Dravi. Ovaj biser Slavonije zadivio je svojim izgledom i zanimljivim kulturnim i povijesnim znamenitostima.
Posjeta Dječjem kazalištu Branka Mihaljevića i predstava „Ja magarac“, čiji su likovi oduševili djecu u potrazi za pričom i sebi sličnima jurili, hodali na rukama, učili povijest i poput djece trčali, vrištali, smijali se i lovili kratkoću školskog odmora. Ovu su predstavu gledali srcem, a ne samo očima, jer bio je to mozaik Balogovih stihova istkan pokretom, slikom, riječju, stihom, mirisom, slutnjom , smijehom, tugom i svime onime čega se još dosjeti dobronamjeran gledatelj.
Nakon kratkog odmora i objeda u restoranu McDonalds, krenuli su put ZOO vrta Osijek, gdje su razgledali različite životinje u njihovim nastambama. Uočavali su porijeklo pojedinih životinja, njihov način života i prehrane u prirodnom okruženju odakle im porijeklo i način preživljavanja u ZOO vrtu.
Slijedilo je slobodno vrijeme za igru na dječjem igralištu, ljuljanje na različitim ljuljačkama, klackalicama, spuštanje niz tobogan, provlačenje i različite igre spretnosti i izdržljivosti.
Naročito se obratila pozornost na pozitivno razvijanje odnosa prema prirodi i životinjama, te odgovornosti prema njima, ljubav prema širem zavičaju, pravilan stav prema povijesnim i kulturnim znamenitostima, te lijepo ponašanje na javnim mjestima.
Najvažnije je bilo druženje s vršnjacima, te međusobno bolje upoznavanje i zbližavanje.
UČITELJICA: Ružica Sabo
PRIPRAVNICA: Marina Žulj