« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
U drugom razredu osnovne škole u sklopu informacijske pismenosti obrađujemo Dječje časopise. Školska knjižničarka je ovaj dio neposrednog odgojno-obrazovnog rada s učenicima u školskoj knjižnici, kao i uvijek do sada, „ubacila“ u Mjesec hrvatske knjige. Jer to i jest najbolje vrijeme za razvijanje vještina pisanja i čitanja!
U vedroj i veseloj atmosferi, učenici su tijekom jednog školskog sata upoznavali i svladavali ključne pojmove poput: „poučno-zabavni list“, „mjesečnik“, „naslovnica“, „rubrika“. Školska knjižničarka je uz pomoć učiteljice (Smilje Janjatović) objasnila učenicima gdje su smješteni školski časopisi u našoj knjižnici, koje časopise imamo, zašto se ne smiju posuđivati izvan knjižnice i u čemu se razlikuju učenički časopisi od učiteljskih.
Na kraju zajedničkim snagama ponavljamo naučeno, a to je znati prepoznati i imenovati dječje časopise (naslovnice), razlikovati dječji tisak od dnevnoga tiska i časopisa, znati prepoznati rubriku i odrediti da li sadržaj poučava ili zabavlja (poučno-zabavni list), razlikovati časopise prema vremenu izlaženja (tjednik, mjesečnik, …) i stjecati naviku čitanja dječjih časopisa.
Na kraju imali su stvaralački zadatak: Izmaštati naslovnu stranu i naslov časopisa.
Knjižničarka je podijelila časopis "Radost" za mjesec rujan i mjesec listopad i knjigu Ivane Brlić Mažuranić "Čudnovate zgode šegrta Hlapića"koje je darovalo uredništvo Večernjeg lista.