« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Hrvatska u samom europskom vrhu i među najbogatijim zemljama svijeta po bogatstvu pitke vode te je to bogatstvo naša velika prednost, no i velika odgovornost.
Danas gotovo 1,8 milijardi stanovnika na svijetu pije kontaminiranu vodu, a njih više od 660 milijuna uopće nema siguran pristup vodi u blizini svoga doma. Prema procjenama, do 2030. godine će globalne potrebe za vodom porasti za 50 posto.
Zato su učenici naše škole nazočili pokusima koje su upriličile učenice sedmih razreda Monika T., Helena V., Karla V., Ema P. i Iva Š. s učiteljicom biologije i kemije Ankicom Strešnjak.
Prezentacija je održana u predvorju škole, a iz pokusa smo naučili kako od prehrambene boje napraviti granice s vodom i to usporedili s miješanjem toplih i hladnih morskih struja, djelovanje oblika tijela na plovnost tijela, koja je voda gušća, slatka ili slana, kako se objekti na vodi kreću u odnosu na strujanje vjetra...