« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Svake se godine potrudimo oko obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige. Mjesto radnje – naša školska knjižnica
Sudionici – 4.d sa svojom učiteljicom Majom i knjižničarka Biljana
„Alisa u zemlji čuda“ je svima poznata priča o neobičnoj djevojčici koju smo obradili na satu medijske kulture uz pomoć QR kodova. Uz prepričavanje interaktivne priče, zadatci su podrazumijevali čitanje teksta, a onda i odgovaranje na pitanja. Najzabavnije je bilo povezivanje QR kodova sa slikama. Učenicima je bilo zanimljivo i uzbudljivo skenirati kodove te su bili motiviraniji što prije pročitati i riješiti zadatak na tabletu.
Čitanje smo vježbali na posve nov, suvremeni način, a zadana je aktivnost obogatila sat hrvatskog jezika. Uz organiziranu potragu za blagom odn. „Traženje izlaza iz zečje rupe „učenici su pokazali izrazitu kreativnost i logičko mišljenje pri rješavanju zagonetki .Istraživali su kodove skrivene po knjižnici, rješavali probleme,povezivali i učili na svojim greškama. Alisa bi bila ponosna na njih.