« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Ovaj se dan obilježava svake godine, 2. travnja, na rođendan Hans Christiana Andersena s ciljem poticanja i razvijanja ljubavi prema čitanju i ukazivanja na važnost dječje knjige.
Učenici 2. a i 2. b razreda obilježili su Međunarodni dan dječje knjige u školskoj knjižnici, 3. travnja, gledanjem animiranog filma "Alisa u zemlji čuda" L. Kerol koji je za njih pripremila knjižničarka Biljana Krnjajić.
Dva sata hrvatskog jezika započeli smo s prepričavanjem interaktivne priče koja se nalazila na QR kodu koji je trebalo skenirati. Ostali zadaci podrazumijevali su čitanje teksta, a zatim odgovaranje na pitanja i povezivanje QR kodova sa slikama. Aktivnost koja je objedinila medijsku kulturu i QR kodove bila je organizirana kao "traženje izlaza iz zečje rupe". Polje poput šahovske ploče imalo je obilježenu startnu i krajnju poziciju. U pojedinim poljima su se nalazili zadaci s QR kodovima koji su krili zagonetku čije je rješenje trebalo upisati u nedovršeni tekst.
Ova aktivnost, pored toga što razvija dječju kreativnost i logičko mišljenje, potiče djecu da se kreću, istražuju, rješavaju probleme i uče na greškama. Pomoću QR kodova možemo motivirati nemotivirane učenike i nastavu osuvremeniti i učiniti je zanimljivijom i dinamičnijom.
UČITELJICA: Ružica Sabo
PRIPRAVNICA: Dragana Žarković