« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Petaši su sat hrvatskog jezika proveli u školskoj knjižnici te vođeni našom knjižničarkom Biljanom ponovili znanje o dijelovima svake napisane knjige i naučili što je to signatura.
Lako su zaključili da su knjige na policama posložene hrbtom prema van i uočili jedinstveno adresiranje svake. Skupa su u čitaonici pokušali odrediti značenje sva tri retka u jednoj signaturi. Naučili su što znače slova D - M - O (dječja književnost, književnost za mlade i omladinu) te u skupnom radu uz međusobno dogovaranje i uvažavanje određivali kratice u signaturi.
Uz isprintane naslovnice brojnih knjiga koje su ujedno i lektire, učenici su pokazali brzinu i spretnost pri rješavanju pojedine signature.Uočavaju važnost abecednog poretka i uz dobro raspoloženje točnost pri određivanju signature.
Sada znaju što znače neobične oznake na koricama i kako ih odgonetnuti.