« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
U Mjesecu hrvatske knjige učenici 3.c razreda su, koristeći enciklopedije, proširivali svoje znanje o kestenju. Miris jeseni je i miris pečenih ili kuhanih kestenja koji griju, vesele i čine nas snažnijima u hladne dane.
Nakon uvodnoga dijela sata, u kojem im je knjižničarka objasnila i oprimjerila dijelove referentne zbirke, učenici su sami istraživali dijelove zbirke tražeći zadane pojmove o kestenju pomoću QR kodova.
U ugodnom je prostoru i ugodnome društvu uvijek lijepo zaroniti u najbolje izvore znanja i uvjeriti se kako su tiskane knjige, koje su u današnje vrijeme već pomalo arhaični izvori znanja, jednako zanimljive kao i izvori koje nam omogućuje moderna tehnologija.
Što smo naučili na satu provjerili smo na zanimljiv i pouzdan način u Plickers alatu s automatskim prikupljanjem i analizom dobivenih rezultata.
Učenici su na radionici o enciklopediji naučili sve o referentnoj zbirci. Kažu kako žele imati više takvih radionica u školi.