« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Našu školu u ponedjeljak 9. travnja 2018. posjetili su nastavnici, obrazovni stručnjaci i psiholozi- istraživači iz Sjeverne Irske, Bosne i Hercegovine i Makedonije. Ravnateljica škole Slavica Mišić predstavila je školu i školske projekte, s naglaskom na mnogobrojne zajedničke aktivnosti u kojima sudjeluju djeca iz nastave na hrvatskom i nastave na srpskom jeziku i pismu. Također je predstavljen i program Kulturne i duhovne baštine zavičaja koji se već 8 godina provodi u našoj školi, a kojeg pohađaju učenici petog i šestog razreda.
Kolege iz Sjeverne Irske, Bosne i Hercegovine i Makedonije imaju svoje posebnosti školovanja djece u višeetničkim i/ili višekonfesionalnim zajednicama s kojima se susreću, te su ih zanimala iskustva naših škola. Osim OŠ Siniše Glavaševića posjetili su i Tehničku školu Nikole Tesle i vukovarsku Gimnaziju.
Njihov posjet Hrvatskoj i Vukovaru rezultat je projekta umrežavanja stručnjaka u obrazovanju u okviru projekta Education in Divided Societies: Developing and Researching Shared Education in the Republic of Macedonia, Bosnia and Herzegovina, and Croatia (Obrazovanje u podijeljenim zajednicama: Razvoj i istraživanja dijeljenoga obrazovanja u Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj).
Ovaj tim stručnjaka okupili su obrazovni znanstvenici s Queen's University Belfast iz Sjeverne Irske, a u projektu su surađivali i nastavnici vukovarskih škola.
Cilj je ovoga projekta bio okupiti mrežu znanstvenika, nastavnika, stručnih suradnika i drugih stručnjaka u obrazovanju koji rade u područjima koja su prošla iskustvo sukoba i u kojima se, zbog uspostavljenih sustava u kojima djeca koja pripadaju različitim društvenim grupama idu u različite škole ili u različite razrede, pred škole postavljaju i specifični obrazovni i socijalizacijski izazovi.