preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login

Kulturna djelatnost

KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Sportska rubrika

NAŠ YOUTUBE KANAL

MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

Stručni skupovi

Ispis statistike od 13. 10. 2010.

Ukupno: 330166
Danas: 10

 I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.

(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako u praksi izgleda zanimljiva i kreativna nastava ?
Autor: Biljana Krnjajić, 17. 5. 2018.

Zavirite na suvremeni sat.

METODE POTICANJA ČITATELJSKIH VJEŠTINA - MEĐUPREDMETNA KORELACIJA KNJIŽNICE SA SATOM TJELESNE KULTURE U 3.a

Kreativna nastava je zanimljiva i drugačija, takva da učenici jedva čekaju da čuju šta ih očekuje na sljedećem satu u korelaciji s knjižnicom. Uči se kroz igru i različite intelektualne izazove, a tako se još lakše i trajnije usvaja znanje.

Predstavljamo samo dio primjera sata na kojem su učenici 3.a na stvarno drugačiji način usvojili i utvrdili gradivo, jer je to najbolji način da se zaista doživi nezaboravno iskustvo učenja koje suvremeni učenici imaju u školi. 

 

Prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu, među očekivanim postignućima na kraju obrazovnih ciklusa stoji i kako učenici trebaju steći zanimanje i pozitivan odnos prema čitanju. (Nacionalni okvirni kurikulum, 2011). Hoće li čitanje predstavljati učenicima samo dosadnu aktivnost ili pak nešto zanimljivo i uzbudljivo ovisi u velikoj mjeri o učiteljevu pristupu i načinu rada.  Da bi stekli znanje i vještine učenici prije svega trebaju biti motivirani za rad i učenje. U svojoj praksi koristim niz suvremenih nastavnih strategija koje mi pomažu da motiviram učenike i da osmislim zanimljive nastavne satove u kojima će učenici aktivno sudjelovati. Ovaj put odlučila sam sat tjelosnog povezati s knjižnicom. Tako su učenici 3.a razreda s učiteljicom Ružicom Sabo oblikovali slova abecede svojim tijelima.

https://animoto.com/play/6KKZdhWZjbHsDxLBGem8lA

 

https://animoto.com/play/gTJ0B4ZU5BbO5s1fCHnP1g


Treba kod učenika kontinuirano razvijati interes, ljubav prema čitanju i samu kulturu čitanja kako bi učenik u budućnosti mogao postati izgrađeni čitatelj. Hoće li učenik stvarati naviku čitanja i hoće li se osposobiti za samostalno čitanje ovisi o načinima i metodama rada kojima se knjižničar i učitelj koristi za vrijeme nastave. U vrijeme opće krize čitanja uistinu nije lako motivirati učenike da im čitanje postane omiljena aktivnost, a pred knjižničarima i učiteljima nije lak posao. Današnje se generacije sve više okreću novim izvorima zabave, a zanimanje za knjigom i čitanjem sve više slabi. U tom procesu ključnu ulogu ima učitelj koji osluškivanjem potreba svojih učenika i primjerenim odabirom nastavnih metoda može utjecati na razvoj čitačke motivacije kod učenika. Koristeći se što raznolikijim i zanimljivijim metodama čitanja, knjižničar i učitelj može probuditi želju i znatiželju učenika za čitanjem. Ovaj put smo korelaciju napravili između knjižnice i sata tjelesne kulture. Oblikovali smo abecedu tijelima i pokušali napisati riječ. Sat je bio vrlo zanimljiv i kreativan.

  

  

  

  

  

  

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju