« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Jedna od ključnih uloga knjižnice je i opismenjavanje djece i u razvoju čitateljskih navika koja svojim uslugama i programima pomaže, usmjerava i upućuje djecu da to i čine. Takav zanimljiv i kreativan sat održan je i u 3. c razredu s učiteljicom Smiljom Janjatović u suradnji s knjižničarkom.
Spesifičan oblik odgojno-obrazovnog rada, a cilj mu je dubinsko istraživanje neke teme koja je za djecu posebno interesantna i koja im može biti korisna u daljnjem životu.. Ovakav sat kod djece razvija niz vještina i znanja na koje se opet nadovezuju nova ili ranije stečena. Djeca uče surađivati, diskutirati o problemima i rješiti ih. Pri radu njihova igra postaje konstruktivnija, bogatija, a različitim izražavanjem ( tjelesnim, likovnim..) pokazuju kako uče i kako je čudesan svijet djeteta.
https://animoto.com/play/Rs2qpktnyh176woyS8F3uw