« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Povodom Međunarodnog Dana djeteta u našoj školi realizirano je niz aktivnosti. Cilj obilježavanja ovog dana je da podsjeti i senzibilIzira javnost o potrebi zaštite djece i maloljetnika od zloupotrebe, nasilja i raznih oblika diskriminacije. Konvencija o pravima djeteta je pravni akt koji ima snagu zakona i obavezuje stranke na pridržavanje njenih odredbi i uključuje pravo nadziranja primjene u državama koje su je prihvatile i potpisale.
Kako izgleda jedan školski sat u digitalnoj učionici u kojoj svaki učenik ispred sebe nema knjige nego tablet? Veselo i zabavno, uvjerili smo se na satu četvrtih razreda.
S učenicima 4.a i 4.b razreda i s učiteljicama Ružicom Sabo i Danijelom Drača Jonjić održane su radionice u suradnji s knjižnicom na kojima su učenici razgovarali o njihovim pravima ali i obavezama. Učenici su konkretna prava ilustrirali te je od njihovih radova upriličena izložba. Izrađivali su svoje kućice..Kuća – simbol obitelji i pisali svoja dječja prava. Pored tog, među učenicima škole odigrana je Online igru uz pomoć tableta “Čovječe ispravi se”. Svaki učenik je imao svoj tablet i uključio se u igru. Nisu mogli preći na drugo pitanje dok ne rješe prvo. Smijeha i zabave nije nedostajalo, svi su se dobro zabavili i naučili nešto korisno. Na kraju, svi su se zajedno zagrlili i međusobno si čestitali jer nije važno pobijediti, već sudjelovati. Takodje, ovom prilikom učenicima su podjeljene diplome i postali su PRAVOBRANKO / PRAVOBRANKICA
Djecu treba od malih nogu podučavati da se sukobi rješavaju mirnim i nenasilnim putem, a na ovaj način uče se međugeneracijskoj solidarnosti i socijalnoj integraciji. Na miran način se mogu napraviti velike stvari.