« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Bili smo kreativni i istražili život srednjega vijeka, ali i povijest svojih obitelji, upoznali heraldiku kao znanost te osmislili niz zanimljivih srednjovjekovnih grbova.
Učenici šestih razreda su zdušno i s punim zanimanjem prionuli zadatku koji su trebali obraditi u sklopu nastave povijesti.
Srednjovjekovna svakodnevica predstavlja izazov svima, ali ne i učenici ma koji su krenuli istraživati kako su živjeli ljudi u srednjem vijeku. Zamislili su sebe u toj ulozi, opisali jedan dan svoga života u s kladu s vremenom, ali i svima pokazali grb svoje obitelji.
Bilo je raznih, od onih koji su samo predstavljali logo imena ili prezimena, onih sa smišljenom i razrađenom pričom pa sve do onih koji su saznali od roditelja, baka i djedova da njihovo prezime krije jednu zanimljivu plemičku priču te su se upustili u avanturu istraživanja života svojih predaka.