« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Najnoviji naslov u projektu NAŠA MALA KNJIŽNICA u kojem sudjeluju učenici 1.a učiteljica Ružica Sabo i učenici 1.b razreda učiteljica Gordana Lavrnić je PODVODNA PRIČA, u kojoj nas umjetnikova mašta odvodi pod vodu, gdje osam veselih ribica uz pomoć Hobotnice, uređuje more koje je poslije oluje ostalo u neredu.
Uz čitanje priče, djecu je knjižničarka animirala raznim kreativnim igrama za poticanje razmišljanja te origami radionicom na kojoj su izrađivali ribice od papira.
Koristili smo i kamishibai formu pripovijedanja priča. Vrlo dobar alat za postizanje interakcije između slušatelja i pripovjedača. Kod Kamishibai-a, učenici nisu primorani strogo slušati priču, nego sama forma ostavlja knjižničaru mašti na volju kako uključiti i zabaviti ciljanu publiku uvođenjem u priču. Osim klasičnih pitanja „što mislite što će se slijedeće dogoditi“ koristili smo mozgalice, kvizve, puzlle, zagonetke kao izuzetno dobre načine kako ostvariti suradnički odnos s učenicima prilikom izvođenja priče.