« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Učenici razredne nastave obilježili su DanBez Veze. Bez mobitela i interneta izdržali su cijeli dan. Cilj Dana BezVeze je osvijestiti preopterećenost tehnologijama. On se u školi provodio tako da su učenici razredne nastave i učitelji ugasili svoje mobilne telefone, računala, tablete, televizore, igraće konzole...
Nakon što su sa svojim učiteljima fantastično sudjelovali u projektnom Danu BezVeze i dalje su se kreativno zabavljali. Na Dan BezVeze bile su organizirane aktivnosti (u učionicama i na školskom igralištu) kojima su se djeca poticala na druženje. Učenici su se zabavljali igrama iz mladosti njihovih roditelja, djedova i baka, npr. igra graničara, lovice, skrivača, gumi-gumi, crna kraljica i slično. U učionicama se igrao šah, čovječe ne ljuti se…
Uživajte u radovima učenika - OSMISLI SU LOGO ZA DAN BEZ..
Kako su to učenici radili, kakve smo aktivnosti imali pogledajte na poveznici:
U sklopu ovogodišnjeg projekta Dan BezVeze kako bi osnažili roditelje i nastavnike održalo se i online predavanje "Učenje u XXI. stoljeću" istaknutog pedagoga dr. sc.Ranka Rajovića kojem smo se i mi priključili.
Ranko Rajović, specijalist interne medicine, oblast neuroendokrinologija. Autor je NTC programa učenja koji se provodi u 17 država Europe, a u 7 je verificiran od strane ministarstva obrazovanja.
Osnivač je Mense u 5 država, a od 2002. godine je i član komiteta međunarodne Mense za darovitu djecu (predsjednik 2010 – 2012). Suradnik je UNICEF-a. Zbog višegodišnjeg bavljenja darovitom djecom i programima u vezi s darovitošću, dr. Rajović je dobio priznanje međunarodne Mense (MERF – Mensa education and research foundation) za intelektualni doprinos društvu.
Radi na pedagoškom fakultetu u Kopru u Sloveniji. NTC program je bio osnova ili jedna od vodećih tema u 6 EU projekata (Hrvatska, Češka, Slovenija, Italija, Njemačka, Srbija, Rumunjska, Crna Gora, Španjolska, Slovačka, Grčka i Velika Britanija), a EU obrazovna akademija je uvrstila NTC program u stručnu literaturu za djelatnike u obrazovanju.
Opis predavanja:
"Učenje napamet je prevaziđeno i ne daje mogućnost razvoja funkcionalnog znanja. Moraju se pronaći nove metode učenja, koje su bolje, interesantnije, izazovne i koje će pokrenuti razvoj divergentnog mišljenja, kreativnosti i darovitosti. Skriveni potencijali se nalaze u dijelovima mozga, koji se ne pokreću reproduktivnim učenjem. Kako ih pokrenuti i kako ih stimulirati?
Koliko neuronauke pomažu da odgonetnemo koliki su potencijali mozga?
Kako mozak radi, kako donosi odluke, zašto učenje napamet za mozak skoro i da ne postoji."