« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Naziv zadatka: Pravilno hešteguj – slengovi i kultura govora (drugi zadatak)
Sudjeluju učenici 3. c razreda zajedno s učiteljicom Smiljom Janjatović u suradnji s knjižničarkom.
Razgovarali smo o sadržajima na društvenim mrežama, ( YouTube, Instagram, Facebook). Upoznali su se s pojmom # (hashtag) koji je sveprisutan, a služi za označavanje i grupiranje poruka vezanih uz neku konkretnu temu.
Pronašli su razne stranice koji su ih zanimali i privukli pažnju.
Nakon toga dobili su zadatak za grupni rad da napišu žargonizme za ponuđene riječi: rakija, školsko zvono, toalet, spavati, prijatelj, šala, raditi, bicikl, debela osoba, glavni u društvu, govoriti gluposti, jesti, mobitel . Kroz dobivene riječi naučili su razliku između slenga, žargona i književnog govora. Za kraj sata, u grupama su crtali i bojali znak #hashtag.
Upoznali smo nepoznate riječi naših krajeva. Napravili smo rječnik tih riječi.