« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Učenici 7.a razreda proveli su jedan sat matematike na školskom igralištu. Pokušali su primijeniti u praksi ono što su naučili na nastavi u razredu:
Zadatak je bio odrediti visinu objekta primjenjujući svojstvo proporcionalnosti.
Nakon uvodnih uputa, nastavnica Slavica Mišić je podijelila parovima učenika nastavne listiće sa zadacima- određivanje visine školske zgrade, stabla , koša na igralištu i sl.
Učenici su prvo izvršili procjenu visine :
Zatim su izmjerili duljinu sjene objekta i duljinu sjene jednog učenika.
Mjerilo se i rukama i nogama !
Nakon što su obavljena sva mjerenja , moglo se početi sa izračunom :
Rezultate svojih proračuna učenici su usporedili sa početnom procjenom. Sat je na igralištu prošao brže nego inače , a učenici su se naučili snalaziti u problemima svakodnevice primjenjujući matematička pravila .