« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I sretni su jer se poput djece raduju malim običnim stvarima koje ih okružuju; njihovo oko uočava najčudnije detalje.
(S. Glavašević, Priča o pjesnicima)
Dana 16. listopada 2008. godine učenici osmog 1 i 2 razreda pod mentorstvom učitelja geografije, matematike i biologije posjetili su Ilok. Cilj terenskog izlaska bio je primjena stečenih znanja iz navedenih predmeta te stjecanje novih spoznaja o oblikovanju reljefa i vodama temeljenih na istraživačkom radu. Učenici su promatrali reljefne oblike, diskutirali, snimali, bilježili, skicirali, a iza toga iznosili svoje stavove i donosili zaključke. Na sličan način došli su do novih saznanja o vodama istraživanog prostora. Uslijedilo je rješavanje radnih listića iz navedenih korelirajućih nastavnih predmeta te prezentiranje uradaka svake skupine ponaosob i učeničko samovrednovanje.
Po napuštanju istraživane lokacije na Turskoj skeli uputili smo se na panoramsko razgledavanje Iloka sa zaustavljanjem u staroj gradskoj jezgri glede upoznavanja spomeničke baštine te priobalnoj zoni uz Dunav. Poslije završenog razgleda zaključili smo da grad Ilok ima velike predispozicije za turističko valoriziranje prostora kako istraživana naplavna ravan uz Dunav, tako i Gornji grad na prapornom ravnjaku koji sa svih strana završava čuvenim iločkim vinogradima.
Dolaskom u školu, na satu geografije, analiziran je terenski izlazak te usustavljeno nastavno gradivo utemeljeno na osobnim spoznajama. U izvannastavnim aktivnostima načinjene su brojne Power Point prezentacije, referati, uređen je izlog te izrađeni plakati koji su izloženi u predvorju škole.