« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu školskog Erasmus+ KA1 projekta „Be happy“ ravnateljica škole Slavica Mišić i pedagoginja Milica Marić posjetile su Finsku i Estoniju s ciljem stjecanja i jačanja kompetencija, vještina i znanja o finskom i estonskom obrazovnom sustavu. Tijekom sedmodnevnog boravka ravnateljica i pedagoginja upoznale su se s organizacijom i strukturom finskog obrazovnog sustava, organizacijom rada s učenicima s teškoćama, menadžmentom i vođenjem škole iz iskustva finskih ravnatelja i uporabom informacijsko-komunikacijske tehnologije u školstvu.
Strukturirani tečaj Benchmarking Finnish Education System u Helsinkiju (Finska) od 24. do 28. listopada 2021. pohađale su pedagoginja i ravnateljica škole. Organizira ga EduFuture. Ovaj tečaj je građen oko ključnih tema iz pedagogije i didaktike te upravljanja školama. Ravnateljica Slavica Mišić i pedagoginja Milica Marić odlučile su se za ovaj tečaj jer specifičnosti njihovih poslova uključuju planiranje i programiranje odgojno-obrazovnog procesa, unaprjeđenje kvalitete rada i uvođenje inovacija. Obzirom da je finski obrazovni sustav prepoznat kao jedan od najuspješnijih u svijetu i da finski učenici postižu najbolje rezultate na različitim mjerenjima, ovaj je tečaj pružio mogućnost uvida u način funkcioniranja tog sustava, tajne njegove uspješnosti na svim razinama.
Tijekom sedmodnevnog boravka ravnateljica i pedagoginja upoznale su se s organizacijom i strukturom finskog obrazovnog sustava, organizacijom rada s učenicima s teškoćama, menadžmentom i vođenjem škole iz iskustva finskih ravnatelja i uporabom informacijsko-komunikacijske tehnologije u školstvu. Također, posjetile su i jednu finsku te dvije estonske škole gdje su imale prilike vidjeti kako se organizira i odvija nastavni proces. Na ovom nadasve korisnom i poučnom studijskom putovanju, naučile su i o organizaciji obrazovnog sustava u različitim zemljama EU (Grčka, Španjolska, Portugal, Latvija, Poljska, Njemačka) te razmijenile iskustva s kolegama. Stečena iskustva i znanja pomoći će u budućem planiranju i unaprjeđivanju rada škole, kako na području organizacije i upravljanja školom, tako i na području holističkog pristupa razvoju učenika, s ciljem razvoja sretnog i funkcionalnog pojedinca.