preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Tražilica
Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
24.09.2018. 14:45
Objavljen preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018
Objavljen je preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018 koja će se pod nazivom “CUC20: mreža ideja” održati od 21. do 23. studenoga 2018. godine u Konvencijskom centru Šibenik.

19.09.2018. 14:56
U okviru CECIIS-a održan Dan e-Škola
Na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu započela je trodnevna znanstvena konferencija posvećena informacijskim i inteligentnim sustavima - CECIIS 2018.

29.08.2018. 10:24
Webinar za učenike i roditelje: analitike učenja u e-Školama
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET organizira webinar na temu sustava za analitike učenja koji je osmišljen u okviru pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Događanja u 3. a. razredu
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan dječje knjige
Autor: Ružica Sabo, 9. 5. 2017.

  Ovaj se dan obilježava svake godine, 2. travnja, na rođendan Hans Christiana Andersena s ciljem poticanja i razvijanja ljubavi prema čitanju i ukazivanja na važnost dječje knjige.


     Učenici 2. a i 2. b razreda obilježili su Međunarodni dan dječje knjige u školskoj knjižnici, 3. travnja, gledanjem animiranog filma "Alisa u zemlji čuda" L. Kerol koji je za njih pripremila knjižničarka Biljana Krnjajić.

     Dva sata hrvatskog jezika započeli smo s prepričavanjem interaktivne priče koja se nalazila na QR kodu koji je trebalo skenirati. Ostali zadaci podrazumijevali su čitanje teksta, a zatim odgovaranje na pitanja i povezivanje QR kodova sa slikama. Aktivnost koja je objedinila medijsku kulturu i QR kodove bila je organizirana kao "traženje izlaza iz zečje rupe". Polje poput šahovske ploče imalo je obilježenu startnu i krajnju poziciju. U pojedinim poljima su se nalazili zadaci s QR kodovima koji su krili zagonetku čije je rješenje trebalo upisati u nedovršeni tekst.

     Ova aktivnost, pored toga što razvija dječju kreativnost i logičko mišljenje, potiče djecu da se kreću, istražuju, rješavaju probleme i uče na greškama. Pomoću QR kodova možemo motivirati nemotivirane učenike i nastavu osuvremeniti i učiniti je zanimljivijom i dinamičnijom.

UČITELJICA: Ružica Sabo

PRIPRAVNICA: Dragana Žarković





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju