« Studeni 2027 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
…knjige su dio moje svakodnevnice,
nije mi potreban poseban dan da me podsjeti na njih.
Kao ni Valentinovo da me podsjeti na ljubav, ili dan žena…
No dobro je prisjetiti se tih šutljivih prijateljica
koje nas prate kroz život i
tako nam često uljepšavaju dane.
„Knjižnica na prvi pogled izgleda kao velika gomila požutjelog papira, mrtva, puna prašine, starudijskog vonja, a ustvari to je skladište duša koje su tu ostavile svoje želje, snove, misli, čežnje, ideje i osjećaje. Knjižnica je krematorij pjesnika, filozofa i znanstvenika koji su u svojim knjigama, u tim svetim urnama, ostavili prah svojih lijepih duša, ali izvanredni i čudni prah koji je čuvan i za dolazeće naraštaje spremio svu onu hranjivost i živost živih stvaralačkih nutrina svojih stvaraoca“.
Jurjević, Juraj. Svakodnevno o (ne) svakidašnjem.
Školska knjižnica osnovne škole Siniše Glavaševića u Vukovaru pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno uključivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informacijama. Školska knjižnica omogućuje učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje, razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni građani. (UNESKOV manifest za šk. knjižnice).
Cilj je učiniti knjižnicu kulturnim i informacijskim središtem škole i važnom jezgrom odgojno-obrazovnog procesa te osposobiti učenike da se koriste knjižnicom u svakodnevnom životu i radu te im pomoći u formiranju aktivne i kreativne osobe. Školska knjižnica – dnevni boravak škole.
Knjižnica je uključena u suvremene informacijske sisteme; zauzima centralni prostor za učenje i praćenje nastave.
Bez knjige i čitanja nema kulture, bez kulture nema nutarnjeg života individualca i društva u cjelini.
KNJIGE SU DEBELA PISMA PRIJATELJIMA!
ČITAJTE! OD DOBRIH MISLI I KNJIGA SAGRADITE SVJETOVE ČUDESNE LJEPOTE!
ČITATI ZNAČI – OTKLJUČATI UVIJEK NOVA VRATA!
ŠKOLSKA KNJIŽNICA JE MJESTO NA KOJEMU SPAVAJU KNJIGE – PROBUDIMO IH!
ČITAM, DAKLE – RASTEM!
Djelatno vrijeme |
Ponedjeljak – srijeda
12.00 – 18.00
Utorak – četvrtak
9.00 – 15.00
Petak
8.00 – 14.00
|
Učenici 1. a razreda, uz poticaj i podršku učiteljice Jasne Panza te u suradnji sa školskom knjižničarkom, aktivno sudjeluju u projektu Čitajmo zajedno – čitajmo naglas zaboravljene knjige. Projekt je osmišljen kako bi kod učenika potaknuo ljubav prema čitanju i osvijestio ih o važnosti knjiga koje su s vremenom možda pale u zaborav. Ove godine učenici istražuju čaroban svijet priča i bajki, a kroz razne kreativne aktivnosti čitanje pretvaraju u pravu avanturu.
Uz podršku učiteljice i knjižničarke, učenici sudjeluju u radionicama koje ih motiviraju na izražavanje vlastite kreativnosti. Danas su, nakon čitanja bajke, imali priliku upoznati osnove animacije. Učenici su animirali svoje omiljene likove iz bajki – vile, prinčeve i Trnoružicu – unoseći pritom vlastite ideje i osobni pečat. Kroz oživljavanje likova koje su čitali, učenici su se s bajkama povezali ne samo kao čitatelji već i kao stvaratelji. Na ovaj način, projekt obogaćuje njihovo čitateljsko iskustvo te dodatno potiče maštu i kreativnost kroz igru i umjetnički izričaj.
Učenici 1. a razreda, zajedno sa svojom učiteljicom Jasnom Panza i u suradnji s knjižničarkom, aktivno sudjeluju u eTwinning projektu "Lektira bez papira". Danas su se upoznali s prvom lektirom, poznatom bajkom Trnoružica Braće Grimm. Nakon što su poslušali priču, sudjelovali su u radionici gdje su kreativno prikazali svoje vještine u preklapanju papira. U sklopu radionice, izrađivali su haljinu za Trnoružicu, a starim knjigama udahnuli su novi izgled kroz zanimljive tehnike. Projekt je spojio uživanje u bajci s razvijanjem kreativnosti i poštivanja knjiga kroz recikliranje i obnovu starih izdanja.
Jedna od najpoznatijih bajki, Crvenkapica braće Grimm, danas je oživjela među učenicima 1. b razreda kroz kamishibai tehniku pripovijedanja, a sve u sklopu obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige. Prije nego što su krenuli u čaroban svijet bajki, učenici 1. b razreda zajedno s učiteljicom Tatjanom Majić su po prvi put posjetili školsku knjižnicu, gdje ih je knjižničarka upoznala s prostorom, knjigama i pravilima ponašanja u knjižnici. Kako bi bili pravi članovi knjižničnog svijeta, svaki učenik je dobio svoju člansku iskaznicu, čime su i službeno postali novi članovi knjižnice. Nakon toga, knjižničarka ih je povela u bajkovito pripovijedanje priče o Crvenkapici, pri čemu su djeca saznala što se sve moglo dogoditi djevojčici na putu do bakine kuće. Kroz razgovor su prepoznali važne pouke i govorili o stvarnim životnim situacijama kada trebaju biti oprezni. Razumjeli su važnost slušanja savjeta roditelja, baka i djedova te naučili da, iako se u priči pojavljuje vuk, u stvarnom životu mogu susresti ljude koji nisu dobronamjerni.
Kako bi utvrdili detalje iz bajke, učenici su ispunili radne listiće, nakon čega su se simbolično otisnuli na imaginarno putovanje u zemlju bajki preko sedam mora i sedam gora. Učiteljicaih je vodila kroz uzbudljivu pustolovinu i opisivala uzburkano more koje trebaju prijeći. Djeca su se pridružila putovanju –podizanjem i spuštanjem ruku dočarali su valove, dok su zvukom šššš stvarali šum mora i lagano se njihali na mjestu, oponašajući kretanje broda.
Usred plovidbe, nad njima se nadvila kiša! Djeca su svojim pokretima i zvukovima
sudjelovala u priči: trljanjem dlanova dočarali su prve kapi, pucketanjem prstima oponašali su sitnu kišu, tapkanjem dlanovima po koljenima zvuk jačeg pljuska, a tapkanjem stopala o pod zvuk snažne kišne oluje. Kada je kiša prošla, nastavili su zamišljeno putovanje prema dalekoj zemlji bajki.
Za kraj su se, uz dogovor s knjižničarkom učenici okušali u izvođenju dodatnih pokreta tijekom pripovijedanja bajke, što je cijelom doživljaju dalo dodatnu dimenziju i omogućilo im da sudjeluju u priči kroz pokrete, zvukove i igru. Tako su prvi susret s knjižnicom upotpunili bajkovitim iskustvom, a sada, kao novi članovi knjižnice s vlastitim članskim iskaznicama, imaju priliku nastaviti istraživati svijet knjiga i bajki kad god požele.
Osnovna škola Siniše Glavaševića aktivno sudjeluje u projektu „Naša mala knjižnica“, koji organizira nakladnička kuća Ibis grafika. U školi projekt koordiniraju knjižničarka Biljana Krnjajić te učiteljice 1.a razreda Jasan Panza i 1.c razreda Danijela Drača Jonjić.
„Naša mala knjižnica“ međunarodni je projekt osmišljen s ciljem popularizacije čitanja među djecom i razvoja mlađe čitateljske publike putem poticajnih i kreativnih aktivnosti koje su prilagođene njihovoj dobi i interesima. Tijekom projekta učenici zajedno s knjižničarkom i učiteljicama čitaju šest pažljivo odabranih književnih naslova prikladnih za njihov uzrast, rješavaju kreativne zadatke iz „Kreativne knjižnice“ te upoznaju različite europske zemlje iz kojih dolaze autori i ilustratori knjiga.
Cilj projekta je djeci ponuditi knjige koje zaokupljaju pažnju i potiču na razmišljanje, analiziranje i razvijanje vlastitih zaključaka, a kroz cijeli proces poticati ljubav prema čitanju i književnosti. Kroz aktivno sudjelovanje u projektu, učenici grade vještine kritičkog razmišljanja, razvijaju maštu i obogaćuju svoje razumijevanje svijeta oko sebe, što doprinosi njihovom osobnom rastu i boljoj pripremi za buduće društvene izazove.
Učenici 2.b razreda, u pratnji svoje učiteljice Danijele Adžić, posjetili su školsku knjižnicu u sklopu obilježavanja Festivala prava djece. Tijekom posjeta, učenici su imali priliku pogledati inspirativni film Crno-bijeli svijet, koji ih je potaknuo na promišljanje o različitim temama i osjećajima, a nakon projekcije slijedio je razgovor o filmu. Nakon filmske rasprave, učenici su se opustili i međusobno bolje upoznali kroz interaktivnu igru „U krug neka uđu svi.“ Ova je igra poticala zajedništvo i veselje, jer su učenici jedni drugima otkrivali sitne zanimljivosti o sebi – „neka u krug uđu svi koji… imaju kućnog ljubimca; vole matematiku; boje se pauka; vole pizzu; treniraju neki sport; čuvaju tajnu; pišu lijevom rukom…“ Učenici su radosno ulazili u krug, osjećajući zajedništvo i shvaćajući koliko različitosti i sličnosti postoji među njima.
U nastavku druženja, knjižničarka je učenicima pročitala priču Smrveni i Smlavni, koju je napisala Julia Donaldson uz ilustracije Axela Schefflera. Priča ih je odvela na čarobno putovanje na daleki planet, gdje su doživjeli nezaboravne avanture. Kroz priču, učenici su naučili vrijedne pouke o važnosti prijateljstva, hrabrosti i prihvaćanja različitosti, dok su s radoznalošću slušali svaki detalj i aktivno sudjelovali u raspravi o porukama koje su iz priče izvukli.
Na kraju su učenici dobili zadatak nacrtati okvir svog zamišljenog zrcala. Unutar tog okvira svaki je učenik napisao pozitivne poruke o sebi, svojim prijateljima i vrijednostima koje cijene. Kroz ovu aktivnost potaknuti su na razmišljanje o vlastitoj vrijednosti, kao i važnosti ljubaznosti i podrške među prijateljima. Svi su ponosno izložili svoje radove, koji su na kraju krasili zidove knjižnice i dodatno pridonijeli atmosferi prijateljstva i poštovanja.
Učenici 1.c razreda zajedno s učiteljicom Danijelom Drača Jonjić u suradnji s knjižničarkom proveli aktivnost pod nazivom "Kako programirati svog ljudskog robota!", kroz koju su se na zabavan i praktičan način upoznali s osnovama programiranja. Cilj ove aktivnosti je da učenici nauče kako funkcionira programiranje – kroz davanje jasnih uputa i postavljanje logičnih nizova koraka.
Za početak, započinjemo kratak uvodni razgovor kako bismo učenicima objasnili što su roboti. Postavljamo im pitanje: „Znate li što su roboti?“ te objašnjavamo da roboti rade samo ono što im se kaže – ne mogu misliti sami, već slijede točne upute, baš kao programi na računalima. Tada uvodimo pojam programiranja i pitamo učenike: „Kako mislite da možemo ‘programirati’ robota da ide na neko mjesto?“ Objašnjavamo im da je programiranje postupak u kojem roboti dobivaju točne i jednostavne upute, korak po korak. Nakon toga, prelazimo na zabavni dio aktivnosti, u kojem će učenici pokušati programirati ljudskog robota.
Za ovu igru, na podu postavljamo jednostavnu stazu koristeći obojenu ljepljivu traku te nekoliko prepreka poput stolica. Staza vodi do cilja, a cilj može biti određena točka u prostoru ili zadatak koji robot mora izvršiti, primjerice doći do predmeta na kraju staze. Jedan učenik ili učitelj preuzima ulogu „robota“ i postavlja se na početak staze, čekajući upute od svojih „programera“.
Učenici su podijeljeni u skupine i svaka skupina dobiva zadatak osmisliti niz uputa za robota, koristeći strelice koje označavaju smjerove (naprijed, natrag, lijevo, desno). Na primjer, mogu napisati da robot napravi tri koraka naprijed, pa dva koraka lijevo. Kada osmisle redoslijed, skupina naglas čita program, a „robot“ točno izvodi zadane korake. Ako „robot“ naiđe na prepreku ili ne stigne do cilja, učenici zajednički ispravljaju upute, učeći na svojim pogreškama i prilagođavajući program.
Na kraju aktivnosti, vodimo raspravu o tome što su učenici naučili. Pitamo ih: „Što smo danas naučili? Je li bilo lako ili teško dati točne upute robotu?“ Objašnjavamo da programiranje uključuje točno slaganje koraka te što su upute jasnije, robot bolje izvršava zadatke. Zaključujemo da je programiranje slično rješavanju zagonetki – zahtijeva razmišljanje i planiranje, ali je i vrlo zabavno.
Ova aktivnost pomaže učenicima da kroz igru razumiju osnovne koncepte sekvenci i davanja uputa, što je ključna osnova za kasnije učenje programiranja.
U sklopu Mjeseca hrvatske knjige, u 1.a razredu zajedno s učiteljicom Jasna Panza i u 1.c razredu, zajedno s učiteljicom Danijelom Drača Jonjić u suradnji s knjižničarkom koja je organizirala cijelu aktivnost, obilježen je Tjedan programiranja s temom "Programiranje i osjećaji". Ključni dio ovog događaja bila je radionica inspirirana pričom "Vuk koji je ovladao svojim osjećajima", autorice Orianne Lallemand, uz ilustracije Éléonore Thuillier i prijevod Mine Šimat. Radionica je donijela jedinstvenu kombinaciju tehnologije i emocionalne inteligencije, s naglaskom na to kako digitalni svijet može biti alat za izražavanje emocija. Učenici 1.c razreda, uz vodstvo učiteljice i knjižničarke, istraživali su svoje osjećaje kroz kreativne crteže i animacije, pokazujući da programiranje nije samo tehnički zadatak, već i sredstvo kreativnog izražavanja.
Ova radionica omogućila im je da prepoznaju važnost emocija u svijetu tehnologije te kako povezivanje osjećaja i kodiranja može doprinijeti njihovoj kreativnosti i empatiji. Učenici su stekli vrijedne uvide u to kako tehnologija može podržati ljudsku kreativnost i omogućiti im dublje razumijevanje i izražavanje vlastitih osjećaja.
Podružnica HUŠK-a Vukovarsko-srijemske županije povodom Mjeseca hrvatske knjige i Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica organizira fotografski natječaj pod nazivom "Pričaj mi...". Pozivamo sve učenike osnovnih i srednjih škola naše županije da sudjeluju!
Tema ovogodišnjeg natječaja je pripovijedanje, a učenici su pozvani da kroz objektiv zabilježe motive koji odražavaju pričanje i pripovjedače.
Najvažnije informacije:
📅 Natječaj traje od 15. listopada do 15. studenog 2024. godine.
📷 Fotografije mogu biti crno-bijele ili u boji, snimljene fotoaparatom ili mobitelom.
📂 Fotografije moraju biti u digitalnom obliku, a svaki autor može sudjelovati s jednom fotografijom.
🎁 Povjerenstvo će odabrati tri najbolje fotografije, a autori će biti nagrađeni knjigama.
Tko može sudjelovati?
Svi učenici osnovnih i srednjih škola s područja Vukovarsko-srijemske županije.
📧 Fotografije treba poslati na e-mail adresu: biljana.krnjajic@skole.hr.
Podsjećamo da autor snosi odgovornost za sadržaj svoje fotografije.
Pozivamo vas da podijelite ovu objavu i sudjelujete u natječaju! 🎉📸
U sklopu Dječjeg tjedna 2024., knjižnica je s veseljem ugostila učenike 1. a razreda zajedno s učiteljicom Jasnom Panza na radionici posvećenoj izradi optičkih igračaka! 🎨✨ Ova zanimljiva aktivnost omogućila je učenicima da kroz igru i kreativnost uđu u svijet znanosti i otkriju čaroliju optičkih iluzija.
Uz puno smijeha i zabave, učenici su izrađivali svoje vlastite taumatropove, poznate kao "čarobni diskovi", koji pokretom stvaraju iluziju spajanja dvaju slika. Djeca su crtala različite motive, poput leptira i cvijeta ili ptice u kavezu, te s oduševljenjem promatrala kako se slike spajaju kad zavrte svoje kreacije!
Kroz ovu aktivnost, djeca su naučila osnovne principe optičke iluzije i kako mozak percipira slike koje se brzo izmjenjuju. Aktivnost je poticala ne samo kreativnost i preciznost, već i razumijevanje znanstvenih koncepata na zabavan i pristupačan način. 🧠🎨
Na kraju radionice, svi sudionici ponijeli su svoje unikatne optičke igračke kući, a naši mali izumitelji otišli su puni dojmova i novih znanja o čudesnom svijetu optike. 🌟
Hvala svima koji su sudjelovali i učinili ovaj dan posebnim! ❤️
Danas, 18.siječnja.2024., održan je za 2. razred nastavni sat u školskoj knjižnici. Tema je bila: Dječji časopisi.
Uočili smo poučno-zabavne časopise za djecu kao što su npr. „Smib“, „Prvi Izbor“ i „Moj Planet“ koji
izlaze svaki s deset brojeva u godini. Doznali smo da časopis koji redovito izlazi svaki mjesec nazivamo mjesečnik. Pogledali smo naslovnice i uglas čitali naslov i podnaslov nekoliko časopisa izloženih u šk. knjižnici.
Razlikovali smo dječje časopise od časopisa za tinejdžere (npr. „Modra Lasta“) i dnevnog tiska, novina (npr. „Večernji List“).
Upoznali smo se s pojmom rubrika i sad znamo da je rubrika odjeljak u dnevnom listu ili časopisu s posebnim sadržajem i naslovom. Na kraju smo naglasili kako je čitanje s razumijevanjem jako važno, ne samo za školu, nego za cijeli život! Zato su učenici na kraju sata bili upućeni na Hrvatski jezični portal https://hjp.znanje.hr/ kako bi si samostalno mogli pronaći nepoznatu riječ i njezino značenje za svrsishodno čitanje s razumijevanjem! Knjižničarka zahvaljuje učenicima 2. crazreda i učiteljici Smilji Janjatović na posjeti i želi im uspješno čitanje!
Данас, 18. јануара 2024. године, у школској библиотеци одржан је час за 2. ц разред. Тема је била: Дечји часописи. Приметили смо едукативне и забавне часописе за децу као што су „Смиб”, „Први избор” и „Мој планет”, који сваки излази са десет бројева годишње. Сазнали смо да се часопис који редовно излази сваког месеца зове месечник. Погледали смо корице и сложно прочитали наслове и поднаслове неколико часописа изложених у школској библиотеци. Разликовали смо дечије часописе од часописа за тинејџере (нпр. „Модра ласта”) и дневне штампе, новине (нпр. „Вечерњи лист”).
Упознали смо се са појмом рубрика и сада знамо да је рубрика текст у дневним новинама или часопису са посебним садржајем и насловом. На крају смо нагласили да је разумевање прочитаног веома важно, не само за школу, већ за цео живот! Зато су ученици на крају часа упућени на хрватски језички портал https://hjp.znanje.hr/ како би сами пронашли непознату реч и њено значење за читање с разумијевањем! Библиотекарка се захваљује ученицима 2. ц разреда и учитељици Смиљи Јањатовић на посети и жели им успешно читање!
Učenici 4. c razreda zajedno s učiteljicom Jasnom Panza uključili su se u projekt „Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige“. Knjižničarka je učenicima čitala naglas dio po dio slikovnice „Sjeverac Dječarac i Patka Selica, autorice Branke Žodan. Sjeverac Dječarac i Patka Selica originalno je i duhovito djelo koje bismo mogli svrstati u kategoriju scenske bajke. Ovaj igrokaz posvećen je jednoj toploj zimi, kada nije bilo snijega i šumskim životinjama koje je takva zima zbunila. Likovi u priči su južni i sjeverni vjetar, zima, patka koja ne želi odletjeti na jug, medvjedi, jazavci i druge šumske životinje koje raspravljaju o tome zašto zima ne dolazi i zašto patka ne odlazi na jug. Obrat se događa kada zima stigne onda kad je više nitko nije očekivao.
Učenicima se pročitana priča svidjela i dogovoreno je da ćemo napraviti patku koja se spominje u priči.
Danas se u Knjižnici pričalo, plesalo i razgovaralo...
U svijetu igre i otkrivanja prvih znanja neka vam učenje ne bude mučenje nego veselje.
Nakon pozdravne riječi, knjižničarka je upoznala učenike 1. b razreda zajednos učiteljicom Danijelom Adžić s radom knjižnice i pravilima ponašanja u knjižnici. Razgovaralo se o dosad posjećenim knjižnicama te razlikama između školske i narodne (gradske) knjižnice. Upoznali su se sa sadržajima koje knjižnica nudi. Učenici su upoznati i s načinom posuđivanja knjiga, važnosti čuvanja knjiga i s vraćanjem knjiga na vrijeme, o razlici između knjižnice i knjižare…Knjižničarka im je govorila da s početkom škole počinju i obaveze koje zahtijevaju od učenika istraživanje, proučavanje, zapisivanje i jako dobro pamćenje. Ako vam bude potrebno mjesto tišine, mjesto potrebno za bolju koncentraciju i učenje, knjižnica je pravo mjesto jer vam nudi jako puno malih poticajnih oaza u kojima možete stvarati i učiti.
Nakon toga, učenici su slušali bajku „Kraljeva kći“ koju je ispripovijedala knjižničarka i nakon odslušane bajke su izražavali vlastite dojmove i doživljaje priče. …
Nakon ovog posjeta, učenici su pozvani da svakodnevno dolaze i istražuju, na što su se naši prvašići rado odazvali.
Učenici su zatim dobili svoje članske iskaznice i posudili svoju prvu knjigu iz školske knjižnice.
Na kraju druženja ocijenili su i kušali fritule koje je knjižničarka pripremila.
Данас смо у Библиотеци причали, плесали и разговарали...
У свету игре и откривања првог знања нека учење не буде мучење већ радост.
Након поздравне речи, библиотекарка је упознала ученике 1. б разреда заједно с учитељицом Данијелом Аџић са радом библиотеке и правилима понашања у библиотеци. Разговарали су о до сада посећеним библиотекама и разликама између школских и народних (градских) библиотека. Упознали су се са садржајима које библиотека нуди. Ученици су се упознали и са начином позајмљивања књига, значајем чувања књига и на време враћања књига, разликом између библиотеке и књижаре... Библиотекарка им је рекла да се са почетком школовања, од ученика захтева. да истражује, проучава, записује и да имате веома добро памћење. Ако вам је потребно место тишине, место потребно за бољу концентрацију и учење, библиотека је право место јер вам нуди много малих подстицајних оаза у којима можете стварати и учити.
Након тога, ученици су слушали бајку „Краљева ћерка“ коју је испричала библиотекарка и након слушања бајке ученици су изнели сопствене утиске и доживљаје приче. ... Након ове посете, ученици су били позвани да свакодневно дођу и истражују, на шта су се наши прваци радо одазвали.
Ученици су потом добили чланске карте и у школској библиотеци позајмили своју прву књигу.
На крају сусрета оценили су и дегустирали фритуле које је припремила библиотекарка.
Kroz dinamičnu priču o izgubljenom psu „Izgubljeni Flegi“ djeca su upoznata s osnovnim elementima zaštite životinja učeći ih o obvezama i odgovornostima vlasnika pasa, ulozi komunalnog redara i odgovarajućem postupanju kod pronalaska psa. Priča je prožeta ljubavlju prema životinjama i ima sretan završetak; Flegi je u konačnici vraćen svojoj vlasnici.
Kreativna radionica u školskoj knjižnici „Koga stvorim, oživi!“
Učenici 2.b razreda danas su u školskoj knjižnici sudjelovali na kreativnoj radionici i izrađivali različite životinje od starih novina i selotejpa i vunice.
Učenici su tako izradili miša, psa, mačku, hrčka, patku… Životinje su oblikovali od papira kako bi životinje imale 3D oblik. Zatim su ih lijepili selotejpom i vunicom.
Učenici su kroz crtanje, krojenje i rezanje naučili kako izraditi svoju igračku za igru u stvarnoj veličini od papira, i uz malo mašte i boje prošli cjelokupan proces vlastitog kreativnog stvaralaštva.
Voditeljice radionice bile su školska knjižničarka Biljana Krnjajić i učiteljica Sofija Šašlić