« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 3. b razreda aktivno su se uključili u eTwinning projekt "Igrajmo se glagoljicom 4", čiji je cilj približiti i osvijestiti važnost glagoljice kao dijela hrvatske kulturne baštine. Projekt vodi školska knjižničarka, u suradnji s učiteljicom hrvatskog jezika Silvijom Marketanović i učiteljicom informatike Majom Podrugović.
Nakon što su učenici predstavili svoju školu i upoznali ostale sudionike s njezinim posebnostima, sudjelovali su u aktivnosti predstavljanja samih učenika. Svaki je učenik imao priliku predstaviti se na kreativan način te povezati s vršnjacima iz drugih škola uključenih u projekt.
Kroz aktivnosti u projektu učenici će istraživati i učiti o glagoljici, povijesti ovog pisma, kao i njegovoj važnosti za hrvatski identitet i kulturu. Projekt uključuje različite zadatke, poput stvaranja digitalnih sadržaja, izrade glagoljičkih natpisa, interaktivnih igara i izazova. Također, potiče timski rad i kreativnost, a učenici imaju priliku razviti svoje digitalne vještine, uz podršku učiteljica i knjižničarke.
Sudjelovanjem u projektu "Igrajmo se glagoljicom 4", učenici ne samo da stječu nova znanja, već doprinose očuvanju kulturne baštine i razvijaju osjećaj pripadnosti vlastitom kulturnom nasljeđu.