« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 1.c razreda, zajedno s učiteljicom Danijelom Dračom Jonjić, uz podršku knjižničarke, uspješno su započeli rad na projektu Naša mala knjižnica. Aktivnosti su bile kreativne, interaktivne i edukativne, a cilj je bio potaknuti djecu na razmišljanje, izražavanje osjećaja i razvoj praktičnih vještina.
Razgovor je započeo temom strahova – učenici su dijelili što ih plaši i razgovarali o načinima kako te strahove mogu prebroditi. Kroz zajedničku aktivnost “Drvosječa” djeca su kroz igru naučila kako se mogu osnažiti i suočiti s izazovima.
Nakon toga, upoznali su sadržaj zanimljive i poučne knjige "Na čičak" autorice Evi Gerokosta te raspravljali o ulozi obuće u bajkama, povezujući priču s poznatim naslovima. Posebnu pažnju posvetili su bajci Postolar i patuljci, koju su upoznali kroz kreativnu metodu Kamishibai – tradicionalnog japanskog pričanja priča. Aktivnosti su zaokružene praktičnom vještinom vezivanja vezica, što je bilo jednako zabavno koliko i korisno!
Ova je aktivnost bila odličan uvod u svijet knjiga, bajki i važnih životnih lekcija, a učenici su pokazali veliko oduševljenje i kreativnost. Veselimo se nastavku projekta i novim uzbudljivim izazovima!