« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 2.b razreda, zajedno sa svojom učiteljicom Danijelom Adžić i u suradnji s
knjižničarkom, sudjelovali su u kreativnoj radionici o medijskoj pismenosti u sklopu projekta Fakelles. Kroz niz zanimljivih aktivnosti, djeca su učila kako razlikovati stvarno od izmišljenog, prepoznavati sumnjive vijesti, razumjeti emocije koje mediji prikazuju i kako sigurno koristiti internet. Jedna od aktivnosti uključivala je izazov u kojem su učenici zamišljali da je njihov telefon stvarni lik – razmišljali su o tome kako bi se taj "telefon" ponašao, što bi im govorio, i na koji bi ih način mogao usmjeravati. Ova je vježba potaknula djecu na promišljanje o ulozi tehnologije u njihovim životima i o važnosti sigurnog korištenja medija i interneta.
Radionica je osmišljena da na zabavan i pristupačan način pomogne učenicima razviti kritičko razmišljanje, emocionalnu inteligenciju i sigurnost u digitalnom okruženju.