« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
…knjige su dio moje svakodnevnice,
nije mi potreban poseban dan da me podsjeti na njih.
Kao ni Valentinovo da me podsjeti na ljubav, ili dan žena…
No dobro je prisjetiti se tih šutljivih prijateljica
koje nas prate kroz život i
tako nam često uljepšavaju dane.
„Knjižnica na prvi pogled izgleda kao velika gomila požutjelog papira, mrtva, puna prašine, starudijskog vonja, a ustvari to je skladište duša koje su tu ostavile svoje želje, snove, misli, čežnje, ideje i osjećaje. Knjižnica je krematorij pjesnika, filozofa i znanstvenika koji su u svojim knjigama, u tim svetim urnama, ostavili prah svojih lijepih duša, ali izvanredni i čudni prah koji je čuvan i za dolazeće naraštaje spremio svu onu hranjivost i živost živih stvaralačkih nutrina svojih stvaraoca“.
Jurjević, Juraj. Svakodnevno o (ne) svakidašnjem.
Školska knjižnica osnovne škole Siniše Glavaševića u Vukovaru pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno uključivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informacijama. Školska knjižnica omogućuje učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje, razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni građani. (UNESKOV manifest za šk. knjižnice).
Cilj je učiniti knjižnicu kulturnim i informacijskim središtem škole i važnom jezgrom odgojno-obrazovnog procesa te osposobiti učenike da se koriste knjižnicom u svakodnevnom životu i radu te im pomoći u formiranju aktivne i kreativne osobe. Školska knjižnica – dnevni boravak škole.
Knjižnica je uključena u suvremene informacijske sisteme; zauzima centralni prostor za učenje i praćenje nastave.
Bez knjige i čitanja nema kulture, bez kulture nema nutarnjeg života individualca i društva u cjelini.
KNJIGE SU DEBELA PISMA PRIJATELJIMA!
ČITAJTE! OD DOBRIH MISLI I KNJIGA SAGRADITE SVJETOVE ČUDESNE LJEPOTE!
ČITATI ZNAČI – OTKLJUČATI UVIJEK NOVA VRATA!
ŠKOLSKA KNJIŽNICA JE MJESTO NA KOJEMU SPAVAJU KNJIGE – PROBUDIMO IH!
ČITAM, DAKLE – RASTEM!
Djelatno vrijeme |
Ponedjeljak – srijeda
12.00 – 18.00
Utorak – četvrtak
9.00 – 15.00
Petak
8.00 – 14.00
|
U drugom razredu osnovne škole u sklopu informacijske pismenosti obrađujemo Dječje časopise. Školska knjižničarka je ovaj dio neposrednog odgojno-obrazovnog rada s učenicima u školskoj knjižnici, kao i uvijek do sada, „ubacila“ u Mjesec hrvatske knjige. Jer to i jest najbolje vrijeme za razvijanje vještina pisanja i čitanja!
U vedroj i veseloj atmosferi, učenici su tijekom jednog školskog sata upoznavali i svladavali ključne pojmove poput: „poučno-zabavni list“, „mjesečnik“, „naslovnica“, „rubrika“. Školska knjižničarka je uz pomoć učiteljice (Smilje Janjatović) objasnila učenicima gdje su smješteni školski časopisi u našoj knjižnici, koje časopise imamo, zašto se ne smiju posuđivati izvan knjižnice i u čemu se razlikuju učenički časopisi od učiteljskih.
Na kraju zajedničkim snagama ponavljamo naučeno, a to je znati prepoznati i imenovati dječje časopise (naslovnice), razlikovati dječji tisak od dnevnoga tiska i časopisa, znati prepoznati rubriku i odrediti da li sadržaj poučava ili zabavlja (poučno-zabavni list), razlikovati časopise prema vremenu izlaženja (tjednik, mjesečnik, …) i stjecati naviku čitanja dječjih časopisa.
Na kraju imali su stvaralački zadatak: Izmaštati naslovnu stranu i naslov časopisa.
Knjižničarka je podijelila časopis "Radost" za mjesec rujan i mjesec listopad i knjigu Ivane Brlić Mažuranić "Čudnovate zgode šegrta Hlapića"koje je darovalo uredništvo Večernjeg lista.